Veelgestelde vragen
Www.zoobio.be | FAQ
U hoeft slechts het te zoeken product of een trefwoord in het zoekveld in te vullen. Ook kunt u rustig in onze webshop rondkijken als u het juiste dier heeft gekozen.

Kies het gewenste product uit en plaats dit in het winkelmandje. Zolang u de bestelling nog niet verzonden heeft, kunt u bijvoorbeeld het aantal producten wijzigen of producten verwijderen.
Als u klaar bent met uw aankopen, klikt u op „naar de kassa“ .
Als u al een account heeft, kunt u zich nu aanmelden.
Bent u een nieuwe klant, dan moet u zich registreren. Daarna volgt u alle stappen van de bestelling door te klikken op de knop „verder“. Controleer de benodigde informatie zoals rekeningnummer en verzendadressen, verzendmethoden en kosten en betalingswijze, en pas eze zonodig aan.
Tenslotte krijgt u een overzicht van uw bestelling. Controleer alstublieft of alle aantallen kloppen en lees de algemene voorwaarden door.
Nu kunt u op „kopen“ klikken.

Wij bieden alle reguliere betaalmethoden aan:
- direct overboeken (iDeal)
- Vooruitbetaling
- PayPal
- Creditcard
Kies een betaalmethode die bij u past.
Merk op: minimaal bestelbedrag is € 15.
Ja, gelijk met de bestelling zenden wij een bevestiging per email aan u toe.
De levertijd voor producten op voorraad bedraagt 1-3 werkdagen, bij levering binnen Europa kann de levering 2-5 werkdagen duren.

Verzendkosten binnen België:

  • 8.45 € — voor bestellingen onder 56.00 €;
  • 0 € — voor bestellingen boven 56.00 €.

Wanneer u volumineuze artikelen bestelt voor een bedrag dat 56.00 € overschrijdt, krijgt u 50% korting om de verzendkosten.

Onze manager brengt u op de hoogte van de exacte verzendkosten meteen na het plaatsen van de bestelling.

Dergelijke voorwaarden gelden niet voor expresverzending of internationale verzending. Meer informatie hierover kunt u in de sectie "Verzending" vinden.

U krijgt van ons een bevestiging zodra de bestelling wordt opgestuurd.
U kunt hier de verzending volgen als u uw pakketnummer invult.:
http://www.dhl.be/be.html
Het kan voorkomen dat een bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden, welke op verschillende dagen kunnen aankomen. Mocht u toch een onvolledige bestelling hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Helaas niet. Wij verwerken elke bestelling zo snel mogelijk en verzenden deze spoedig toe.
Het herroepingsrecht is niet geldig voor geopend voer. U mag ook geen snel bedervende producten, zoals bevroren voer en levende culturen, losse geopend artikelen, en medische artikelen omruilen vanuit een medisch-hygienisch oogpunt.
Neem eerst contact op met onze klantenservice en ligt hun in. Stuur vervolgens ons de producten terug. Bij ontvangst en controle van de artikelen wordt uw rekening aangepast en wordt het geld teruggestort. Verdere informatie vindt u in de algemene voorwaarden.
U krijgt uw geld direct terug nadat de producten door ons zijn ontvangen en gecontroleerd. De terugbetaling duurt normaal gesproken twee tot vier werkdagen.
Al onze acties en coupons worden op onze website aangeboden. Volledige informatie over de actuele acties en kortingen kunt u vinden in onze nieuwsbrief.
Lees eerst goed de veelgestelde vragen, voordat u contact met ons opneemt.
U kunt ons bereiken op: +3242682684
Hou uw klantennummer en bestelnummer gereed, zodat wij u goed verder kunnen helpen.
U kunt ook ons contactformulier gebruiken. Wij nehmen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Volg ons op Facebook, Twitter en Google+ voor de actuele informatie over acties en kortingen.

Indien u het antwoord op uw vraag niet hebt gevonden, bel ons dan of stuur ons een e-mail.

Contact

Volg Zoobio
  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Facebook

de - oko - 006

Klantenservice
Over Zoobio
Koop veilig
  • Snelle levering
  • Klantenbescherminig
  • Gegevensbeveiliging
  • Veilige betaling met SSL-encrypte
  • Beste prijzen
Betalingsmogelijkheden
  • VISA
  • Mastercard
  • PayPal